Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2008

Το μεγάλο κόλπο στα τηλεπαιχνίδια

Κέρδισε 121.000 ευρώ σε τηλεπαιχνίδι, αλλά δεν τα έβαλε ποτέ στην τσέπη του. Ο λόγος; Το επεισόδιο που γυρίστηκε δεν προβλήθηκε και, βάσει των όρων του συμφωνητικού συμμετοχής, τα χρήματα κλειδώθηκαν στο «χρηματοκιβώτιο» του καναλιού του Αμαρουσίου και εκείνος έμεινε με τη... γλύκα!

Ο κύριος Γιώργος Τούμπανος είναι ένας «άφραγκος»... εκατομμυριούχος. Και αυτό γιατί με αριστοτεχνικό τρόπο κατόρθωσε να κερδίσει ένα από τα μεγαλύτερα ποσά του «Show me the money» (συγκεκριμένα 121.000 ευρώ), τα οποία όμως δεν του... έδειξαν ούτε ζωγραφιστά. Και ενώ ο ίδιος γνωρίζει πως έχει βάλει την υπογραφή του σε ένα συμφωνητικό που λέει πως τα χρήματα θα του παραδοθούν πέντε μήνες μετά την προβολή του επεισοδίου, ωστόσο δεν παύει να θεωρεί «ανήθικο» αυτό που έγινε, καθώς το συγκεκριμένο επεισόδιο ήταν το μοναδικό που δεν προβλήθηκε. Μάλιστα, ο οικοδεσπότης του τηλεπαιχνιδιού Χρήστος Φερεντίνος στο εν λόγω επεισόδιο ευχήθηκε στο τηλεοπτικό κοινό «καλό καλοκαίρι», καθώς ήταν και το τελευταίο!

«Ο όρος που υπογράφουμε όντως είναι λογικός. Οτι δηλαδή αν δεν προβληθεί το επεισόδιο, δεν θα πάρουμε τα λεφτά. Κάτι τέτοιο προφανώς και ισχύει, γιατί αν το παιχνίδι κοπεί στη μέση, φυσικό είναι να μην προβληθεί το επεισόδιο. Το ανήθικο ήταν ότι έκοψαν μόνο το δικό μου. Ηταν ένα πακέτο 14 επεισοδίων, παίχτηκαν τα 13 και κόπηκε αποκλειστικά το δικό μου» λέει ο κύριος Τούμπανος στην «Espresso», εκτοξεύοντας τα βέλη του εναντίον της παραγωγής του καναλιού.

«Αυτό που με ενοχλεί περισσότερο απ’ όλα είναι ότι ήμουν από τους παίκτες που είχαν κερδίσει το υψηλότερο χρηματικό έπαθλο. Η λογική δηλαδή ποια είναι; Οτι αν κάποιος κερδίζει ένα μεγάλο πόσο, δεν προβάλουμε το επεισόδιο για να μην τα πάρει ποτέ. Ο ισχυρισμός ότι κόπηκε το παιχνίδι πρόωρα είναι αβάσιμος, γιατί ένα και μοναδδικό επεισόδιο δεν βγήκε στον αέρα και αυτό ήταν το δικό μου» προσθέτει. H υπογραφή, ωστόσο, που έβαλε είναι απαγορευτική στο να κινηθεί νομικά εναντίον του καναλιού.

«Ακόμα και αν έχω ελπίδες δικαίωσης με το να κινηθώ νομικά, δεν έχω καμία όρεξη αυτή τη στιγμή, γιατί έχω άλλα στο μυαλό μου. Είναι η γυναίκα μου έγκυος, ήταν μαζί μου στο στούντιο έξι ώρες που κράτησε το γύρισμα και με την κοιλιά στο στόμα, έχω ηθικά προβλήματα. Εγώ δεν είμαι “καραγκιόζης” για να πάω να πάρω 20.000 και 30.000 από τον ΑΝΤ1, αυτοί που είναι “καραγκιόζηδες” και θέλουν να τα γλιτώσουν, ας τα γλιτώσουν. Θεωρώ, από την πλευρά μου, αυτό που έκαναν ανήθικο».

- Επικοινωνήσατε με το κανάλι μήπως και παιχτεί πριν τη νέα σεζόν;
Είχα τηλεφωνήσει, αρχικά, και μου είπαν να περιμένω γιατί θα παιχτεί. Αφού όμως δεν προβλήθηκε μέσα στο καλοκαίρι, δεν πρόκειται να γίνει ποτέ. Αυτό που με πείραξε ήταν η μεθόδευση. Το ότι δεν κόπηκε το παιχνίδι, αλλά ένα ολόκληρο επεισόδιο, και μάλιστα το πιο κερδοφόρο για τον παίκτη. Το να κόψουν το τελευταίο επεισόδιο μόνο και μόνο επειδή κάποιος κέρδισε είναι ανήθικο. Το δικό μου ήταν και το τελευταίο, όπου μάλιστα ο Χρήστος Φερεντίνος ευχόταν «καλό καλοκαίρι στους τηλεθεατές».

- Με τον παρουσιαστή είχατε κάποια επαφή;
Με τον Φερεντίνο δεν έχω κανένα πρόβλημα. Τον ξέρω και χαιρετιόμαστε και κάνει τη δουλειά του. Δεν έχει καμία σχέση με τις αποφάσεις του ΑΝΤ1. Ισα-ίσα, είναι μια χαρά άνθρωπος και χαίρεται όταν κερδίζει ο παίκτης.


«Επάγγελμα»... τηλεπαιχνιδάς

Μπορεί να είναι πολιτικός μηχανικός, αλλά δεν λέει «όχι» σε γκεστ εμφανίσεις σε τηλεπαιχνίδια. Ο κ. Τούμπανος έχει σπαταλήσει πολλές ώρες στα πλατό των τηλεπαιχνιδιών. Ηδη έχει κερδίσει 500 ευρώ στο «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος», 21.000 ευρώ στο «Θησαυροφυλάκιο» και 3.500 ευρώ στον «Μονομάχο». Το τελευταίο ποσό όμως, που ήταν και το μεγαλύτερο, έμεινε μόνο στο ηλεκτρονικό σύστημα του καναλιού και δεν μπήκε ποτέ στην τσέπη του.
espressonews.gr

ΤΕΡΙΑΝΝΑ ΠΑΠΠΑ
ΦΩΤ.: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΚΟΛΦΟΜΗΤΣΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: