Παρασκευή 13 Μαρτίου 2009

Μοντέλο πιάστηκε στα χέρια με επιχειρηματία για 1.000 ευρώ

Αγριο επεισόδιο αποφεύχθηκε στο παρά πέντε στη Θεσσαλονίκη, όμως έπονται μηνύσεις! Πρωταγωνιστές του rock σκηνικού που εκτυλίχθηκε πριν από μερικά βράδια στο πασίγνωστο στέκι της συμπρωτεύουσας «Times» είναι ο επιχειρηματίας του μαγαζιού Θοδωρής Δοϊρανλής και το μοντέλο Νεκτάριος Κυρκόπουλος. Οπως ισχυρίζεται ο Νεκτάριος, ο επιχειρηματίας του χρωστούσε λεφτά, καθώς μέχρι και ένα μήνα πριν εργαζόταν στο bar-resto του. Πήγε λοιπόν να τα εισπράξει, αλλά εκείνος τον πέταξε έξω σπρώχνοντάς τον μπροστά σε πολύ κόσμο που μπροστά στο θέαμα είχε παγώσει. Ο επιχειρηματίας, πάλι, δεν αρνείται πως τον έβγαλε από το bar-resto του, πλην όμως υποστηρίζει ότι ο νεαρός ήταν αναιδέστατος και ότι δεν του χρωστάει ούτε σεντ!

«Εργαζόμουν ως μετρ στην υποδοχή και έκανα δημόσιες σχέσεις στο “Times”. Πριν από ένα μήνα όμως σταμάτησε η συνεργασία μας. Στο συγκεκριμένο μαγαζί δούλευα και παλαιότερα, αλλά σταμάτησα γιατί δεν μπορούσαν να με πληρώνουν» λέει ο Νεκτάριος. «Εκείνο το βράδυ είχε προηγηθεί τηλεφώνημά μου στον επιχειρηματία. Του είχα πει ότι σκόπευα να πάω να πάρω τα 1.000 ευρώ που μου χρωστούσε και ήταν ΟΚ. Πήγα, λοιπόν, και πέρασα και καλά καθώς γινόταν πάρτι. Λίγο προτού φύγω όμως πήγα στο μπαρ να του μιλήσω, αλλά συμπεριφέρθηκε απαξιωτικά απέναντί μου. Δεν μου έδωσε καν σημασία. Εγώ του είπα: “Καλησπέρα Θοδωρή. Τι θα γίνει με το ζήτημά μου;” και μου απάντησε: “Ποιο ζήτημα;” Του μίλησα για τα χρήματα που χρωστάει και μου τόνισε ότι θα μου τηλεφωνήσει μέσα στην εβδομάδα. Του επισήμανα ότι δεν μπορούσα να περιμένω άλλο και εκείνος άρχισε να φωνάζει λέγοντας: “Φύγε αυτή τη στιγμή. Θα πληρωθείς στις 20 του μήνα μαζί με το προσωπικό”. Του υπογράμμισα ότι δεν με ενδιέφερε πότε θα πληρωθεί το προσωπικό και εκείνος φούντωσε. Ωρυόταν, ενώ όσοι ήταν εκεί μας κοιτούσαν καλά-καλά. Σοκααρίστηκα! Δεν μου είχε συμβεί ξανά τέτοιο πράγμα. Πριν προλάβω να συνειδητοποιήσω τι είχε γίνει άρχισε να με σπρώχνει και ξαφνικά βρέθηκα έξω από το μαγαζί».

«Είμαι φρικαρισμένος. Μπορούσα να ανταποδώσω, αφού εγώ είμαι 29 χρόνων και εκείνος 55, αλλά θεωρώ ότι δεν πρέπει να λύνουμε τις διαφορές μας με το ξύλο» λέει ο Νεκτάριος και προσθέτει: «Θα κινηθώ νομικά εναντίον του. Τα χρήματα είναι το τελευταίο που με νοιάζει. Θα τα πάρω και θα τα κάψω ή θα τα κάνω δωρεά, αλλά σε αυτόν τον κύριο δεν θα τα χαρίσω».

Η «Εspresso» επικοινώνησε και με τον Θόδωρο Δοϊρανλή, που δηλώνει: «Τον έβγαλα έξω από το μαγαζί γιατί ήταν αναιδέστατος. Είχαμε μια προσωπική διαφορά και ήρθε να μου ζητήσει το λόγο. Δεν του χρωστάω τίποτα. Λέει ψέματα».

ΣΑΣΑ ΣΤΑΜΑΤΗ espressonews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: