Σάββατο 14 Μαρτίου 2009

Πάτρικ Σουέζι: "Δεν πέθανα ακόμη!"

Ενώ συνεχίζει την μάχη με τον καρκίνο στο πάγκρεας, ο Πάτρικ Σουέζι (Patrick Swayze) διαψεύδει δημοσιεύματα που τον θέλουν να πεθαίνει.

"Είναι απίστευτο ότι υπάρχουν φυλλάδες όπως η "National Enquirer", που γράφει τόσο άσχημα σενάρια για την πορεία της υγείας μου, σε μια περίοδο που φαίνεται να κερδίζω την μάχη με την ασθένεια και όλα πηγαίνουν καλύτερα στην ζωή μου" δήλωσε o ηθοποιός στο "Access Hollywood".

Την περασμένη εβδομάδα η εφημερίδα δημοσίευσε φωτογραφία του ηθοποιού που τον δείχνει τρομερά καταβεβλημένο να βγαίνει από το γραφείο του γιατρού με το τίτλο: "Το τέλος".

Συνεχίζοντας ο ηθοποιός θεωρεί τον εαυτό του τυχερό: "Ξεκίνησα για άλλη μια φορά χημειοθεραπεία. Είμαι τυχερός για είμαι από τους λίγους με καρκίνο στο πάγκρεας που ανταποκρίνονται στην θεραπεία".

Ο Σουέζι αποφεύγει να μιλάει για την αρρώστια του και επικεντρώνεται στα θετικά στοιχεία της ζωή του: "Εχω αποκτήσει ένα καινούργιο κουταβάκι, είναι μόλις 12 εβδομάδων και τον λένε Κουμασάι (Kumasai), φαίνεται ότι θα γίνει πιστός μου φίλος. Ξεκίνησα επίσης την συγγραφή ενός βιβλίου. Ελπίζω στο μέλλον όταν γράφουν ή δημοσιεύουν μια ιστορία και μια φωτογραφία να το τσεκάρουν διπλά. Συμβαίνουν άλλωστε τόσο ωραία στην ζωή μου, για τα οποία είμαι ευγνώμων".

Ο 56χρονος Σουέζι δεν είναι ο μόνος που στεναχωριέται από τα αρνητικά δημοσιεύματα, η μητέρα του έχει γίνει επίσης έξαλλη: "Θα ευχόμουν να τον αφήσουν ήσυχο. Έλεος πια! Δηλώνει η Πάτσι Σουέζι (Patsi Swayze).
womenonly.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: